عکس من توایتالیا

 درود

این عکس من تو ایتالیاس



نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت23:50---18 خرداد 1393
اعتماد ب نفس تورو اسهال داشت الان سوپ جو بود......ایتالیایی
پاسخ:اعتماد به نفس تو رو هم خر داشت الان سلطان جنگل بود


maghbol
ساعت12:58---1 دی 1392
شد قضیه شلمچه .دوربین باتری تموم کرده بود وعکسا همه....
پاسخ:کلا هر جامیرم تو عکس گرفتن یه مشکلی دارم


افسانه
ساعت19:10---27 آذر 1392
اها اره یادم میاد من با دوستم از کنارت داشتیم رد میشدیم که یهو برق رفت حیف شد چه شانس گندی
پاسخ:اها یادم اومد اره دیدی چه بدشانسم


Amir gheybi
ساعت1:33---21 آذر 1392
خیلی شانس داری دریا هم بری آب دریا خشگ میشه خخخخخ
پاسخ:دست رو دلم نزار که خونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1392 | 4:26 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس